CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday 27 May 2009

today, school library =D

patang tadi aku arah sekulah tulung sir Lim edit gambar for magazine taun ani. bukan pulang aku saja. there were 5 of us, aku, badus, omar, q and hazrul. dari pukul 2 sampai 4 tadi. anu, aku liat kan dorang cerita family guy. mula2 nya sii q, inda berapa siuk (if ku inda salah dangar lah) sudah ia liat, kweng3 kenapa ketawa2? hahaha.
cerita nya kan sama macam simpson tapi ani cali lagi. mun nada sex sex tu nada tah cali tu =D

here's some of the photos tadi



ani masa awal2 masuk library. around 2.15pm lahh. liat dragon ball kali ni. entah. lupa ku.



caliii usul ku. hahaha. forgot to mention aku yg pakai baju ijau =D



khusyuk ehh aku. inda ku sadar aku kana gambar. hohoho.



badusssss dan aku.



hahahaha. ani saja. aku ambil yg ada muka ku saja. hohohohoh =D

0 comments:

Diri Ku =D

My photo
I'm 16 years old. was born on the 12th December. still young. with the power of youth i swear i will kick your ass if you make fun of me!!!

Blabliblu